,

Trogir / Wyspa Ciovo

12:33


Hej, dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami wrażeniami z podróży do Chorwacji, a dokładnie moim pobytem na wyspie Ciovo i mieście Trogir. W kolejnym wpisie skupie się na rezerwacie Jeziora Plitwickie. 

Wyspa Ciovo to stosunkowo mała wyspa położona w środkowej Dalmacji powiązana ruchomym mostem z miastem Trogir. W 1997 roku starówka Trogiru wpisana została na Listę Światowego Dziedzictwa Kulturalnego i Przyrodniczego UNESCO. Według mnie jest ona o wiele piękniejsza od Perły Adriatyku jaką jest Dubrovnik. Polecam zwiedzanie Trogiru zarówno za dnia jak i nocy. Chodzenie wąskimi uliczkami tego urokliwego miejsca z knajpkami i restauracjami sprawia ogromną przyjemność. 

Jak zwykle organizowałam wyjazd sama, a nocleg zabukowałam przez stronę Airbnb. Udało mi się znaleźć świetną lokalizację w dobrej cenie i pięknym widokiem na zatokę. Wprost nie mogłam się doczekać, aby codziennie rano zjeść śniadanie na naszym balkonie i wypić kawę podziwiając piękne widoki. 




Okolica w której mieszkaliśmy była bardzo spokojna i idealna pod względem położenia. Do plaży musieliśmy przejść około 150 metrów, a centrum Trogiru było oddalone około 1 km. Zapewniało nam to spokój, wypoczynek, a kiedy chcieliśmy coś zjeść ruszaliśmy do miasta :)




















Szczerze polecam wyspę Ciovo i zwiedzanie Trogiru. To jedno z piękniejszych miejsc w całej Chorwacji. 



You Might Also Like

1 komentarze

Motivation

Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał

Zig Ziglar

Like us on Facebook